Veelgestelde vragen

Product

Kan ik de dozen ook afhalen in een winkel van Colruyt Group ?

De doos "Helemaal zen in de badkamer" is verkrijgbaar in deze Bio-Planet winkels.

De dozen “Stralend familiegeluk #lente” en “Maak onweerstaanbare chocoladecreaties” zijn alleen beschikbaar op deze website.


Voor hoeveel personen zijn de boxen geschikt?

Onder "ons aanbod" vind je de inhoud van de dozen.

Stralend familiegeluk #lente: 10 verschillende activiteiten bieden voor elk wat wils aan gezinnen of families met (klein)kinderen, neefjes en nichtjes, speelkameraadjes ... Jullie kunnen samen aan een activiteit werken of de activiteiten verdelen onder elkaar. De recepten zijn voorzien op proevertjes voor ongeveer 4 personen. Hou als volwassene zeker altijd een oogje in het zeil bij de kookactiviteiten en knip-, snij- of klopwerk.

Helemaal zen in de badkamer: je hebt voldoende ingrediënten om twee keer de zeepbar te maken en meerdere scrubs. Je kiest zelf of je dat alleen doet of gezellig samen met iemand anders.

Maak onweerstaanbare chocoladecreaties: je hebt voldoende ingrediënten voor +/- 25 stuks van alle lekkernijen. Genoeg dus om te delen met heel de familie. Let op: de recepten zijn iets te uitdagend om met kleine kinderen te maken. Aan jou de eer dus om je helemaal uit te leven als chocolatier.
 

Kan ik iemand anders verrassen met een doos?

Natuurlijk! Leuk idee! Geef een ander leveringsadres op dan het factuuradres en de gelukkige krijgt de box gratis thuis.

Bestellen

Hoe zie ik dat mijn reservatie gelukt is?

Als u een box reserveert, wordt er een bevestigingsmail naar het opgegeven e-mailadres gestuurd (vergeet niet uw spam-e-mails te controleren).


Wat moet ik doen als ik geen bevestiging van mijn aankoop ontvang?


Neem tijdens kantooruren bij voorkeur contact op met onze Klantenservice op 02 363 55 31. U kunt ook het contactformulier op deze website gebruiken of een e-mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be.


Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen?


U kunt uw bestelling wijzigen of annuleren zolang u geen trackingcode van bpost heeft ontvangen. Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze Klantenservice op 02 363 55 31. U kunt ook het contactformulier op deze site gebruiken of een e-mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be.

Betalen

Wat zijn de mogelijke betalingsmethoden?

U kunt betalen met Bancontact / Mastercard en Visa.


Levering

Wat is de status van mijn levering?

Zodra je doos bij bpost is afgeleverd, ontvang je een e-mail met een trackingcode voor je pakket. Het duurt gewoonlijk 2 tot 5 werkdagen om uw bestelling te verwerken.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De verzendkosten zijn inbegrepen in de prijs van je box.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren zolang u geen trackingcode van bpost heeft ontvangen. Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze Klantenservice op 02 363 55 31. U kunt ook het contactformulier op deze site gebruiken of een e-mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be.

close menu