Veelgestelde vragen

Product

Kan ik de dozen ook afhalen in een winkel van Colruyt Group ?

De dozen "gezellig samen # kerst" zijn tijdelijk uit ons aanbod. We werken momenteel nieuwe dozen uit die midden maart beschikbaar zullen zijn. 

De dozen “Maak zelf parelende verzorgingsproducten” zijn verkrijgbaar in deze (Nederlandstalige) Bio-Planet-winkels: Kortrijk, Roeselare, Gent, Destelbergen, Sint-Niklaas, Antwerpen, Wilrijk, Turnhout, Mol, Hasselt, Leuven, Nossegem, Dilbeek, Groot-Bijgaarden, Halle, Lier, Aalst, Brugge, Mechelen, Grimbergen, Machelen.

De doos “Creëer hartverwarmende koffieblends” is enkel via deze site verkrijgbaar

Voor hoeveel personen is één box bedoeld?

Onder "ons aanbod" vind je de inhoud van de dozen. Je kiest volledig zelf met hoeveel personen je je workshop houdt.

  • Creëer hartverwarmende koffieblends: 150gr koffie per soort geeft je meer als voldoende koffie om te mixen en proeven
  • Maak zelf parelende verzorgingsproducten: Je hebt voldoende ingrediënten om drie verschillende recepten twee keer te maken.

Bestellen

Hoe zie ik dat mijn reservatie gelukt is?

Wanneer je reservatie van een doos gelukt is, ontvang je een bevestigingsmail via het opgegeven e-mailadres (Kijk ook zeker of je hem niet ontving in je ongewenste mail).

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn aankoop.

Je neemt best contact op met onze klantendienst tijdens de kantooruren op 02 363 55 31. Je kan ook het contactformulier gebruiken dat je kan vinden op deze site of een mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Een bestelling kan gewijzigd/geannuleerd worden zolang je nog geen trackingcode van Bpost ontving. Om de bestelling te annuleren/ wijzigen dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst tijdens de kantooruren op 02 363 55 31. Je kan ook het contactformulier gebruiken dat je kan vinden op deze site of een mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kan betalen met Bancontact/ Mastercard & Visa

Verzending

Wat is de status van mijn bestelling?

Zodra je doos door ons wordt afgegeven aan Bpost ontvang je een mail met een trackingcode van je pakket. Je bestelling is doorgaans 2 tot 5 werkdagen onderweg.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn inbegrepen in de prijs van je box.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Je kan je bestelling nog annuleren zolang je nog geen trackingcode van Bpost ontving. Om je bestelling te annuleren/ wijzigen dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst tijdens de kantooruren op 02 363 55 31. Je kan ook het contactformulier gebruiken dat je kan vinden op deze site of een mail sturen naar info@colruytgroupacademy.be

close menu